Re: QuickMenu 2.1 - reklama

Autor: Bartosz Walecki (barti_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 23:51:29 MET

In article <349E2FC9.14874511_at_friko.onet.pl>,
nospam.rafistaf_at_friko.onet.pl says...
> Facet pierd..lisz jak opazony. Pokaz lepiej co ty napisales. jego
> programiki jest bardzo fajny, ja wlasnie wysylam mu te marne 25 zloty.
> Jesli ciebie na to nie stac to nie p.... farmazonow tylko zamilcz, jak
> nie masz nic do powiedzenia. Program jest za dlugi to prawda, ale w
> niczym to nie umniejsza jego przydatnosci. Ty baranku zes go nawet nie
> sciagnal tylko zobaczyl ze ma 3 mega i piepszysz glupoty.
> Przepraszam za slownictwo ale wk...wiaja mnie tacy idioci.

No nieladnie kolego nie powiem co o Tobie mysle tylko dlatego, ze sie
podpisujesz imieniem i nazwiskiem co cenie, ale wiedz, ze nie masz racji
ani w tym jak sie do ludzi odnosisz ani w sprawie programu.

P.S nie wiedzialem, ze gosciu wysenil go na 25 nzlp to istna zdzierstwo
wiedz w kolego, ze w Delphi 2,.0 napisalbym to w 1 DZIEN, gdybym widzial
jakikolwiek sens tego programu (patrz moj post z 22.12.97) i zajmowal by
on max.700 kB :)

--
Pozdrawiam Swiatecznie ...
->Bartosz Walecki