Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 12:36:59 MET

On Mon, 22 Dec 1997 23:23:09 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>Teraz juz mniej.

Czemu mniej? Bo wprowadzono koncesje?

>Nie tak...

A jak?

>No nie wiem, czy niska. Moze dlatego, ze reklama mala. Ja nie znam
>zadnego burdelu w okolicy.

>Jakos tego zabrania. Ciekawe co by bylo, gdybym puscil w TV reklame
>burdelu...

ZKC!

>A moze nie maja za co? A jesli nie chca, to dlaczego? Bo prowadza
>konsumpcyjny tryb zycia i kultura to dla nich obce slowo.

O konsumpcyjny styl zycia ew. pretensje prosze kierowac do SLD.

>Przeciez to napisalem...

Winno byc tak:
"Aby do pierwszego" to jest konsumpcyjny tryb zycia???

>Udajesz? Nie chodzi o szyldy, a o niezdrowa ilosc tychze...

Czemu niezdrowa? Nie podoba sie - nie zagladac do tych sklepikow.

Za bledna analize - tak :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --