Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 21:57:36 MET

On Mon, 22 Dec 1997 08:28:29 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>Mylisz wolnosc rynku z rozpasaniem rynku. Sorry, ze nie znam fachowych
>okreslen.

Czy to oznacza, ze polski rynek jest rozpasany? Tak jak rynek amerykanski?

>Mhm. Ludzie potrzebuja takze burdeli i seks-shopow...

Raczej nie potrzebuja... skoro frekwencja tam niska :).

>Ciekawe dlaczego tego im AWS nie zapewni ;^)

To partia ma otwierac sklepy?

>Np. Polskie Nagrania, np. cala masa kin i instytucji kulturalnych.

Kina upadaja? We Wroclawiu upadly moze ze dwa (na nascie). Moze po prostu
ludzie nie chcieli do tego kina chodzic, pomyslales o tym?

>Ludzie przeszli na konsumpcyjny tryb zycia. "Aby do pierwszego"

"Aby do pierwszego" to jest konsumpcyjny tryb zycia.
Zrezta, aby zobaczyc kiedy konsumpcyjny styl zycia naprad sie zaczal
wystarczy spojrzec na deficycyt handlu zagr.

>Tak? Masz na zachodzie osiedle domkow i co drugi domek ma jakisz
>szyld, a w co trzecim jeden pokoj przerobiono na sklep? Ja jakos tego
>nie zauwazylem...

To co, ze jest szyld? Jezeli Ci sie podoba to nie chodz na to osiedle? A
moze nakazalbys pozdejmowac te szyldy?

>Prawde, sama prawde... Niestety :-(
>--
> hrabia Tristan Alder
> Kolokwiami wykonczony

Za taka prawde to sie oblewa egzaminy...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --