RE: AMD K6 a cache - test

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 11:01:23 MET

Kwestia może być w ustawieniach priorytetu odtwarzania. WinAmp odtwarza
płynnie 44.1 kHz już na 486 dx4/100 - sam sprawdzałem. Tyle że przy
najwyższym priorytecie. Sam mam K6/200 i praktycznie nic mu w tle nie
przeszkadza - często siedzę na sieci przez modem a w tle lecą mp3.
Jedynie czasami włączający się screen saver na milisekundę przerwie
dźwięk.