Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 11:00:29 MET

On 19 Dec 1997 00:02:11 +0100, Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl>
wrote:

>To chyba masz na mysli GDI, jesli ktos w to wdepnal, to moge wspolczuc,
>ale rada jest tylko jedna (jak w przypadku innych wdepniec).

O nie, nieraz to zytalm przy instalacji HP600. Pomagalo dluzsze wylaczenie
komputera lub twarda reka :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --