Re: TP S.A. - VAT i wrony na drucie tel.

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 09:32:25 MET

At 01:43 12-15-97 +0100, you wrote:

>Swoja droga obserwuje dyskusje na temat WAT. Dyskusja opiera sie na blednie
>postawionym problemie.
>Problemen nie jest tu wysokosc WAT tylko IMPULSY. Odnosze wrazenine, ze na
>polskich listach urzeduja bardzo a bardzo mlodzi ludzie, ktorzy uwazaja,
>ze IMPULSY to cos bardzo naturalne. Otoz NIE! Tadycja polskiej telefoni
>bylo taryfikowanie rozmow lokalnych: jedna rozmowa jedna jednostka
>licznikowa, niezaleznie od czasu polaczenia. Przypominam, IMPULSY za
>rozmowe lokalna w Polsce to chyba ostatnie 9-10 lat.

  Panowie, zamiast bic piane polityczna -kto kiedy i dlaczego
  wprowadzil impulsy walczmy o SKROCENIE IMPULSOW.

  Tak, tak walczmy o skrocenie impulsu z 3 min do 1 minuty albo jeszcze
  mniej. Myslicie, ze glupie ? Otoz nie.
  Jesli np 1 impuls bedzie 6 gr za kazda minute to TPSA nie moze
  sie bronic ze to jest obnizenie ceny. Bo to bedzie tylko dokladniejsze
  taryfikowanie. Nie bedziemy placic za niewykorzystane kawalki
  rozpoczetych trzech minut.
  Placmy tylko za te kawalki minut, ktore rzeczywiscie zuzylismy.

  Policzcie sobie ile srednio moglibysmy zaoszczedzic gdybysmy
  mieli impulsy za 1 grosz za kazde 10 sekund polaczenia.

  Ile bysmy zaoszczedzili za krotkie pomylkowe polaczenia.

>AdamZ

PS Ktore podatki AWS obiecywala zmniejszyc ?
     Moze te od dochodow ?
     A mnie sie wydawalo, ze tylko Unia Pracy obiecywala, ze sie
     bedzie starac.

--
Romek
______   Pecetologia to nauka doswiadczalna   ______