Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 01:08:53 MET


> >gwarancyjnym ( a mozna tak wnioskowac z opisu wygladu oraz stanu
> >klawiatury - byl to sprzet po prostu zajezdzony, zalany i w ogole jakos

> Chyba nie rozumiesz co to znaczy uszkodzenie mechaniczne.
> Reasumujac: jesli po 6 m-cach odmowi mi wspolpracy klawisz spacji - to nie
> naprawisz mi jej gwarancyjnie?

Jesli nie bedzie dzialala z powodu zaswinienia herbata, albo bedzie
polamana to absolutnie nie. Czy Ciebie to dziwi i czy odwazylbys sie na
mnie w takiej sytuacji krzyczec? Dla ulatwienia dodam, ze w takim
przypadku zaproponowalbym klientowi odplatne usuniecie usterki a na
zyczenie wydalbym pisemna informacje o utracie gwarancji i
wyszczegolnilbym powody. Oczywiscie wszystko kulturalnie i rzeczowo. Jesli
ktos nadal uwaza, ze klient ma zawsze racje to ja przepraszam, ale nie
chce miec takich klientow ;)

karpio



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:51 MET DST