Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 00:48:42 MET

On 9 Dec 1997 01:11:23 +0100, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski)
wrote:

>Jesli nie bedzie dzialala z powodu zaswinienia herbata, albo bedzie
>polamana to absolutnie nie. Czy Ciebie to dziwi i czy odwazylbys sie na
>mnie w takiej sytuacji krzyczec? [...]

Nie. Ale przedpiszcza uznal wyeksploatowanie klawiatury za uszkodzenie
mechanicze. I to mi chodzi.

>Dla ulatwienia dodam, ze w takim
>przypadku zaproponowalbym klientowi odplatne usuniecie usterki a na
>zyczenie wydalbym pisemna informacje o utracie gwarancji i
>wyszczegolnilbym powody. Oczywiscie wszystko kulturalnie i rzeczowo. Jesli
>ktos nadal uwaza, ze klient ma zawsze racje to ja przepraszam, ale nie
>chce miec takich klientow ;)

Klient ma zawsze racje i kropka ;). (oficjalnie)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --