Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Włodek Kamionek (regent_at_mtl.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 12:07:47 MET


Sam jestem handlowcem i niestety nowe przepisy dot. gwarancji i rekojmi nie
sa zbyt korzystne dla handlowcow (moze i lepiej?) gdyz oni odpowiadaja za
sprzedany sprzet, np. klient kupuje klawiature (gwarancja 12 mies.) i po 6
miesiacach dochodzi do wniosku ze niespelnia ona jego wymagan (jest twarda,
miekka, klika nie klika etc.) moze ja zwrocic a sprzedawca MUSI !!! zwrocic
mu pieniazki nawet sprzetu nie trzeba nosic do serwisu.

I co wy na to???

--
Pozdrowienia!
"Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie"
 Wlodek Kamionek
regent_at_mtl.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:36:53 MET DST