Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 20:39:19 MET

On Mon, 8 Dec 1997 18:20:16 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>nie dostalby zadnej zastepczej ( nie mam takiego obowiazku chociaz moge to
>zrobic ), to zaplacilby jak za normalna usluge ( czyli minimum 30 zl )
>poniewaz uszkodzenia mechaniczne niestety nie podlegaja naprawom
>gwarancyjnym ( a mozna tak wnioskowac z opisu wygladu oraz stanu
>klawiatury - byl to sprzet po prostu zajezdzony, zalany i w ogole jakos

Chyba nie rozumiesz co to znaczy uszkodzenie mechaniczne.

Rozumujac w ten sam sposob nowe samochody sa ogolnie pozbawione gwarancji
(tam w gre wchodza w 95% przypadkow uszkodzenia mechaniczne).

Reasumujac: jesli po 6 m-cach odmowi mi wspolpracy klawisz spacji - to nie
naprawisz mi jej gwarancyjnie?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --