Re: Kompresja MP3, a procesory...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 00:42:06 MET

On Sun, 07 Dec 1997 10:41:31 +0100, "Radosław Sokół"
<rsokol_at_iname.com> wrote:

>Jeśli programiści piszący gry stosują jakieś dziwne tricki, to nie
>mój problem, tylko ich.

Raczysz zartowac ! To problem tych, ktorzy kupili tego klona ! I
problem AMD, ze nie sa w stanie wyprodukowac procesora w 100%
kompatybilnego z Intelem.

>Mam K6-166 dużo ponad miesiąc, a przedtem
>miałem (i cały czas zresztą mam) K5-90 (przez jakiś rok). I nie
>spotkałem żadnego programu, który by nie chodził na AMD.

Programu - moze i tak, a czy uruchamiales ef2000 2.0 za K5 ?

> Miałem
>co prawda problemy z obsługą koprocesora w Borland Pascal 7.0,
>ale na to chyba pojawił się patch

Toc pisalem - z Amd bedzie tak jak z CRYixem - cala strona www
patch'y, latek, poprawek czy jak inaczej mozna to nazwac...

> (chłopcy z Borlanda bawili się
>w samomodyfikujący kod),

Ale na Intelu pewnie wszystko chodzi na 102 ? To niech sie dalej
chlopcy bawia - jesli na intelu dziala, to niech klony /cyrix, idt,
amd/ dostosuja... ;)

>Czy to znaczy, że tylko sekretarki i panie w biurach pracują,
>a cała reszta gra? To chyba nie jest do końca prawda. U mnie
>na dysku nie ma w tej chwili _ani jednej_ gry (pomijając
>Solitaire ;) ). Cały czas natomiast biega Windows NT z Netscape,
>Office 97, Delphi 2 i coś tam jeszcze i sprawuje się to na K6-166
>rewelacyjnie. Jak siadam gdzieś nawet do Pentium MMX 200 i do
>tego pracującego pod Windows 95, to wyraźnie czuję różnicę -
>na korzyść K6 oczywiście.

Ech - nie przekonamy sie. ;] Ale ja juz wiem - po ponad polrocznej
zabawie z CxPR166+, ponad miesiecznej z K6-200, kilkudniowej z K5-75
;) wiem na pewno: w najblizszym okresie stawiam na Intela, choc moze
za rok, dwa konkurencja sie w koncu wykaze i zrobi cos naprawde w 100%
kompatybilnego i szybszego /tu pisze o fpu ;) /

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl