Re: Witam i pytam

Autor: m227 (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 00:15:36 MET

1. Ilosc przebiegow nie powinna miec znaczenia. Generalnie zdiecia do
publikacji w necie (nie do druku) beda wystarczajaco dobre, gdy zeskanujesz
z rozdzielczoscia 120. Z osobistych doswiadczen radze jednak skanowac na
300 dpi, a potem "zresamplowac" (RESAMPLE) do np 100 dpi - to zwykle
pozwala usunac denerwujacy raster (zdiecia z drukow).

2. Ustawianie kolorow i jasnosci lepiej robic jeszcze przed skanowaniem (w
sterowniku "native" skanera lub Twain) - to daje lepsze rezultaty.
Proponuje troche podkrecic korekcje Gamma. To powinno pomoc w doborze
wlasciwych odwzorowan jasnosci.

m227

Krzysztof <hary_at_hades.itma.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<66gr0b$bjh$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...