Re: Kompresja MP3, a procesory...

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 21:02:50 MET

Sun, 07 Dec 1997 10:41:31 +0100, "Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com>
piszesz:

>Jeśli programiści piszący gry stosują jakieś dziwne tricki, to nie
>mój problem, tylko ich. Mam K6-166 dużo ponad miesiąc, a przedtem
>miałem (i cały czas zresztą mam) K5-90 (przez jakiś rok). I nie
>spotkałem żadnego programu, który by nie chodził na AMD. Miałem
>co prawda problemy z obsługą koprocesora w Borland Pascal 7.0,
>ale na to chyba pojawił się patch (chłopcy z Borlanda bawili się
>w samomodyfikujący kod), zresztą od dłuższego czasu piszę pod
>Delphi. Kompatybilność K6 jest rewelacyjna, a przy zwykłej pracy
>jego prędkość jest trochę większa, niż iPMMX, i dużo większa niż
> [...]

Mierzyles czasy kompilacji pod Borlandem? Ja kiedyœ porownywalem
zwykle Pentium i K6 w Borland C++. Przy tych samych ustawieniach
plyty, K6 byl gorszy. Mialem wtedy do dyspozycji P133 i K6 200.
Wspolne ustawienie to bylo 83MHz*2. Podkrecone Pentium bylo
chlodniejsze niz niedokrecone K6. Nie lubie przegrzanych elementow,
dlatego wole Pentium.

Czy oprocz kompresji audio MPEG porownywales cos jeszcze? Bo testy
programow biurowych mnie nie fascynuja.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)