Re: Czy da sie oszukac TP S.A

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 21:02:49 MET

Sun, 07 Dec 1997 15:59:28 GMT, wasil_at_friko.onet.pl (Andrzej
Wasilewski) piszesz:

>Najprostszym sposobem jest założenie sobie lini stałej. Zebrać 20
>ludzi, połączyć się w sieć, złożyć się na stałą linię. Opłaty
>miesięczne za linię stałą to o ile pamiętam 1600 zł, a więc na osobę
>to wyjdzie 80 zł, a jak więcej ludzi to jeszcze mniej. Wszyscy będą
>zadowoleni, bo czas "no limit", transfer "faster" opłaty do przeżycia,

Chyba kosztuje mniej. Mam wrażenie, ze instalacja kolo 1000 i
miesiecznie tez 1000. Linia 28800, ale wyzsze transfery sa niewiele
drozsze. Co do kosztow instalacji to trzeba dodac jeszcze jakis ruter,
siec, czyli dalsze kilka tysiecy i w rezultacie skrzykniecie sasiadow
jest nierealne.

Aha, ceny oczywiscie dostepne pod http://www.tpsa.pl

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)