Problemowy ISP

Autor: Tomek Frydryk (tomekf_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 11:12:01 MET

Hej!
Chcialem podzielic sie z Wami przygoda jaka mnie ostatnio spotkala. Od
jakiegos czasu (ca. 9 miesiecy) mialem wykupione konto www na komercyjnym
serwerze SYLABA w Poznaniu ("Pierwszy prywatny dostawca internetu w
Poznaniu"). W tym roku zaplacilem juz za to prawie 500 PLN. Jak na 5 MB
miejsca na maszynie podlaczonej do Sieci nie jest to malo. Strony ktore
zalozylem mialy charakter hobbystyczny, zadnej komercji, reklam, zamowien,
itd. itp. Strona zaczela sie robic popularna. Az za bardzo. Bo dzisiaj w
poczcie znalazlem to:

****
Ze wzgledu na zbyt duzy ruch i obciazenie generowane przez Panskie
strony WWW
podjelismy decyzje o blokadzie dostepu do nich do odwolania.

Maciej Przybecki

--
 Maciej Przybecki		SYLABA Internet Service Provider