Re: Problemowy ISP

Autor: MSZ (msz_at_vr.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 00:57:30 MET

Tomek Frydryk wrote:

> Hej!
> Chcialem podzielic sie z Wami przygoda jaka mnie ostatnio spotkala. Od
> jakiegos czasu (ca. 9 miesiecy) mialem wykupione konto www na komercyjnym

[...]

> I co wy na to?
> Czy wszyscy ISP robia takie numery? Do sadu ich chyba nie podam, nie
> mialbym szans, znajda zapis w swoim w regulaminie (ktory oczywiscie
> podpisalem wykupujac usluge) pozwalajacy im na takie traktowanie klientow.

Chamstwo i partactwo. Chamstwo wiadomo dlaczego, partactwo - bo istnieją
metody kulturalnego (i stopniowanego) ograniczania.

Radzę też ciągnąć regulamin teraz, zanim dyskretnie dopiszą odpowiedni punkt -
i wtedy zrobić awanturę. Oczywiście jeśli masz na to czas i pieniądze...

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe