Re: Problemowy ISP

Autor: Mechanik (ireks_at_bigfoot.com)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 18:58:31 MET

"Tomek Frydryk" <tomekf_at_sylaba.poznan.pl> napisal tak:

> [...]
>miejsca na maszynie podlaczonej do Sieci nie jest to malo. Strony ktore
>zalozylem mialy charakter hobbystyczny, zadnej komercji, reklam, zamowien,
>itd. itp. Strona zaczela sie robic popularna. Az za bardzo. Bo dzisiaj w
>poczcie znalazlem to:

>****************************************************************************

>****
>Ze wzgledu na zbyt duzy ruch i obciazenie generowane przez Panskie
>strony WWW
>podjelismy decyzje o blokadzie dostepu do nich do odwolania.

[...]

>I co wy na to?
>Czy wszyscy ISP robia takie numery? Do sadu ich chyba nie podam, nie
>mialbym szans, znajda zapis w swoim w regulaminie (ktory oczywiscie
>podpisalem wykupujac usluge) pozwalajacy im na takie traktowanie klientow.

To ciekawe, bo moj provider umiescil taki tekst na swojej stronie:

"Jeśli na swoich stronach WWW będziesz prowadził ciekawy serwis informacyjny, twoje strony
będą licznie odwiedzane możemy umieścić je ZA DARMO."

Za konto email+www 5MB place 15 zl + VAT za miesiac.

VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS