Re: Problemowy ISP

Autor: Wielebiński Robert (wielebinski_at_bsp.com.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 11:24:41 MET

Postępowanie dostawcy jest wysoce nieetyczne.
Nie jest to pierwsze zamknięcie dostępu przez provajdera dla
klientów którzych strony wykazują dużą aktywność, zaś
Pierwszy polski dostawca w Poznaniu / mam nadzieję że wkrótce straci
wszystkich klientów / stanie się prowincjonalnym serwerem dla martwych stron
<01bd048a$b854b900$0e63d8c3_at_tomaszfr.bsp.com.pl>...