Re: Twardziel sie wylacza

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 11:08:28 MET

On Mon, 8 Dec 1997 09:51:45 +0100, Janek
<rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl> wrote:

>Witam
>Otoz ostatnio dzieja sie dziwne rzeczy z moim komputerem.
>Podczas pracy a niekiedy juz przy starcie wylacza sie
>twardziel by po chwili znow ruszyc i tak w kolko.
>Nie mam wlaczonych zadnych opcji oszczedzania energii
>ani nic takiego.

Sprawdz dokladnie wszystkie kable! Mialem identyczna sytuacje -
czlowiek zalil sie ze dysk co chwile sie wylacza i wlacza, a okazalo
sie ze po prostu jedna ze szpilek na zlaczu zasilania nie kontaktowala
jak nalezy... i od czasu poprawienia zjawisko sie nie powtorzylo.

Darek