Pentium 233 II&P233MMX

Autor: Paweł Gembicki (gembicki_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Dec 1997 - 01:55:40 MET

Czy na prawdę to to jest takie dobre? Czy do Winzgroz95 to się nadaje.
Czytałem ostatnio że PII jest najlepsze ale do winNT. A do w95 najlepiej
kupić sobie P233MMX. Róznica w cenie jest znaczna (P233II 2000 zł -
P233MMX - 1000 zł) a w/g testów z PCM dwójka jest szybsza tylko o jakieś
30%. A to troche mało jak na te pienišdze. Muszę szybko powiedzieć
staremu co chce sobie kupić, więc ktoś może mi doradzi?

PawełGembicki