Re: CD Pentium 233 II&P233MMX

Autor: Paweł Gembicki (gembicki_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 1997 - 16:22:19 MET

    Obejrzałem ten cennik który p. Karpiński wskazał i rzeczywiście PII233
kostuje tylko 500 złoty więcej niż P233MMX. Ale poszedłem dziś do
zaprzyjażnionego sklepu i chłopaki powiedzeli mi żeby ani P233mmx i PII nie
kupować po pierwszy niewiele się różni od p200mmx a drugi jest tak drogi a
za pół roku będzie połowa tego. Powiedzieli żeby kupić P200MMX z max pamięci
i dobrš kartš graficznš. Majš chłopaki racje czy nie? (Ja ten komputer racej
ani do CAD itp nie będę wykorzystywał ma to być komputer raczej do gier, coś
napisać, troche służbowych rzeczy (bazy danych itp)

Paweł Gembicki