Re: Smutny serwis Optimusa

Autor: Marcin Fal (dechat_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 21:54:09 MET

On Sat, 6 Dec 1997 19:54:16 +0100, "Gogo" <gogoad_at_kki.net.pl> wrote:

> Mysle ze O (zeby nie wymieniac nazwy firmy) ma wszystkich w miejscu bardzo
>ciemnym do ktorego nikt, nigdy nie usiluje zagladać.

1) Nie cytuj niepotrzebnie całego listu.
2) Wracając do tematu. Olewanie klienta nie jest wyłączną domeną
Optimusa, robi tak wiele firm większych i mniejszych. Jeden z moich
znajomych pracuje w sklepie komputerowym gdzie składają też sprzęt.
Kiedyś wsadzili klientowi uszkodzoną kartę graficzną, na moją sugestię
że to nieuczciwe stwierdzili: "Może się nie zorientuje"

Marcin