Re: Smutny serwis Optimusa

Autor: Gogo (gogoad_at_kki.net.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 19:54:16 MET

 Mysle ze O (zeby nie wymieniac nazwy firmy) ma wszystkich w miejscu bardzo
ciemnym do ktorego nikt, nigdy nie usiluje zagladać.

Pozdrowienia Andrzej Duś Jr - Gogo
E-mail gogoad_at_polbox.com
lub gogoad_at_friko2.onet.pl
lub gogoad_at_kki.net.pl
http://free.polbox.pl/g/gogoad
ICQ 3360422
Raptors Quake Clan.

Wilczur napisał(a) w artykule <01bd0235$cfe426c0$0100007f_at_mark>...