Re: Smutny serwis Optimusa

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 22:26:05 MET

At 13:28 12-06-97 +0100, you wrote:
>Szanowny Panie Webadmin od newsow.
>
>To nieladnie manipulowac cudzym tekstem.

  Sorry, ale jak pierwszy raz czytalem Pana list
  to tak mi sie przeczytalo i tak zrozumialem.

> A tym bardziej zabierac glos w
>dyskusji nie zwiazanej z tym za co Ci placa.
                                    ^^
  Najpierw elegancko. A skad nagle to Ci

  Jestem takim samym uzytkownikiem tej listy
  jak kazdy inny. Jestem (raczej bylem) takim
  samym klientem firmy Optimus jak kazdy inny.
  I mam takie same prawo zabierac glos.

  Jesli chodzi o grzecznosc serwisu to w Lodzi nie mialem
  zastrzezen do jego jakosci. Moze dlatego,
  ze nie wpadalem tam z pyskiem tylko spokojnie
  tlumaczylem co jest zle (np naped dyskow elastycznych
  czyta dyskietki tylko do polowy) i prosilem o wymiane
  na nowa stacje. Przetestowali na swoich dyskietkach
  potwierdzili moje obserwacje i po prostu wsadzili
  nastepna stacje.
  Oczywiscie co do jakosci mam drobne uwagi :)
  Na przyklad przy okazji testowania flopy dysku zarazili
  twardy dysk wirusem ARUSIEK. Zdarza sie.
  Ale jak chlopcy maja tez dobre strony.
  Jak musialem dolozyc drugi dysk do komputera u nich
  kupowanego to bez problemow podali mi jumperkologie
  do dysku NECa.
  Podejrzewam, ze inni to by mi probowali przy okazji
  wciskac zakup nowego dysku od nich.

>Marek Wilczynski

  mam nadzieje, ze Pan zrozumial ze jest pan tu osoba retoryczna
  i powyzsze zdanie nie sugerowalo ze pan osobiscie sie brzydko
  odzywa do serwisantow.

  Jeszcze raz przepraszam za wyrwanie ze zdania.