Re: Kompresja MP3, a procesory...

Autor: Lukasz Rewerenda (root_at_adres.urojony)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 17:19:48 MET

On Sat, 6 Dec 1997 12:43:10 +0100,
  Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_polsl.gliwice.pl> wrote:
> No to coś mi się tu nie zgadza - bo gdzieś wyczytałem, chyba
> na www.mpeg3.com, że do kompresji mp3 koprocesor potrzebny nie
> jest... Że z niego nie korzysta... A może mi się to myli z
> odtwarzaniem ? Oj chyba tak :)) Upewnijcie mnie. Chyba przy
> odtwarzaniu jest niepotrzebny...
> A co do wynikow, to tak myślałem, że Pentium będzie lepsze.
> Niech Ci którzy tylko grają, się nie wypowiadają :-))

Ja zwykle nie grywam, więc pozwolę sobie na wypowiedź :-)

Pentium ma lepszą jednostkę zmiennoprzecinkową - dużo lepszą.
Widziałem kiedyś stojące obok siebie dwa komputery - jeden
z AMD, drugi z Pentjumem.
Na obu był quake (gra po kabelku) - ten z Pentiumem robił
circa 5 fps więcej.
(Reszta konfiguracji była identyczna - monitory były różne).

> Bo oni i tak nie mają kasy i kupią AMD czy innego Cyrixa :))

Zdziwiłbyś się.

            Łukasz Rewerenda - lrew_at_friko2.onet.pl
                 Codziennie coś sobie podaruj!