Re: WWW o niekompetencji firm.

Autor: Lukasz Rewerenda (root_at_adres.urojony)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 17:53:09 MET

On 6 Dec 1997 15:41:56 +0100, Marek Oberman <s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl> wrote:
> ----------

> Mam nadzieje, ze tak bedzie wtedy przynajmniej byloby co
> czytac na tej stronie :-)

To proponuję zmienić tytuł strony jako ,,Optimus hate page''.
Albo: ,,Jak my nienawidzimy Optimusa!''. Będzie więcej odwiedzin.
Zapcha się panu serwer. Microsoft wykupi u pana (dla tej oglądalności!)
reklamy, po czym będzie pan bogaty jak Krezus. (Jeśli Optimus
nie wytoczy panu procesu o zniesławienie - wtedy będzie pan
odrobinę mnej bogaty).

[ciach]

> Bylbym, wdzieczny dozgonnie;-)

To może ja też napiszę? Proszę mi tylko przysłać na priva, o jakiej
firmie mam świadczyć...
JTT? IBM? Dell? Intel? Oracle? Toshiba? Optimus? Novell? Pewex? :-)

Nie ma sprawy. Proszę mi wierzyć - potrafię całkiem zręcznie
pisać na dowolny temat nie wymagający wiedzy.
(Stawka do uzgodnienia - jak już pan tych reklamodawców załatwi :-).

Pozdrowienia!

            Łukasz Rewerenda - lrew_at_friko2.onet.pl
                 Codziennie coś sobie podaruj!