Re: Kompresja MP3, a procesory...

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 12:43:10 MET

On Fri, 5 Dec 1997, Radosław Sokół wrote:

> Testowałem K6-166 (2.5x66) i iPMMX (2.5x66) w L3ENC (korzysta z
> koprocesora). Na jakieś półtorej minuty kompresji (bardzo krótka
> muzyczka) z parametrami -br 256000 -hq Pentium był lepszy o
> jakieś 10 sekund. Oba komputery wyposażone w pamięci EDO60
> (oba pracowały pod NT, ale pod czystym DOSem wyniki były nawet
> gorsze).

No to coś mi się tu nie zgadza - bo gdzieś wyczytałem, chyba
na www.mpeg3.com, że do kompresji mp3 koprocesor potrzebny nie
jest... Że z niego nie korzysta... A może mi się to myli z
odtwarzaniem ? Oj chyba tak :)) Upewnijcie mnie. Chyba przy
odtwarzaniu jest niepotrzebny...
A co do wynikow, to tak myślałem, że Pentium będzie lepsze.
Niech Ci którzy tylko grają, się nie wypowiadają :-))
Bo oni i tak nie mają kasy i kupią AMD czy innego Cyrixa :))

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |