Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 00:58:41 MET

Dnia 27 Nov 1997 12:44:15 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl>
napisał(a):

>Cthulhu <cthulhu_at_kki.net.pl> wrote:
>
>Na podstawie Twojej nieznajomości semantyki napisu "informatyka"
>- o czym zresztą nie omieszkałem się już wypowiedzieć :)
Dobra wróciłem na news'y.
To może wyjaśnisz NAM (Cthulhu i mnie) co według ciebie powinna
oznaczać "informatyka" (sama w sobie), a później "informatyka w szkole
średniej w klasie o profilu INF" ???
Proszę - jestem bardzo ciekawy.
>: kobieta,
>
>IMHO w programie szkoły średniej/podstawowej niespecjalnie jest
>w ogóle miejsce na nauczanie informatyki.
patrz pytanie powyżej

>To się ucz. Polecam samodzielne zgłębianie tematu, spoko da się
>w ten sposób osiągnąć bardzo wiele.
to nie ma tu nic do rzeczy -- ucze sie sam poza szkola, bo SAM tego
chce, ale to co jest w szkole to jest Wielkie Nieporozumienie.