Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 13:44:15 MET

Cthulhu <cthulhu_at_kki.net.pl> wrote:

:>Skądże znowu. Sugeruję, że niezależnie od Twoich - zapewne sporo
:>większych od moich - umiejętności operowania myszą, Twoja wiedza
:>o informatyce pozostawia wiele do życzenia.

: Na podstawie czego tak myslisz?

Na podstawie Twojej nieznajomości semantyki napisu "informatyka"
- o czym zresztą nie omieszkałem się już wypowiedzieć :)

: Moim zdaniem na tych lekcjach nie ma miejsca na to, co robi ta
: kobieta,

IMHO w programie szkoły średniej/podstawowej niespecjalnie jest
w ogóle miejsce na nauczanie informatyki.

: ja wlasnie CHCE SIE UCZYC INFORMATYKI

To się ucz. Polecam samodzielne zgłębianie tematu, spoko da się
w ten sposób osiągnąć bardzo wiele.

: a nie 'pecetologii' ale nie mam wyboru.

Skoro wiesz, że nie masz wyboru, to po co narzekasz? Poza tym
zawsze możesz olać i napisać podanko o komis, prawda?

: Czekaj.... czy ty nie jestes nauczycielem? :-)

A co to ma do rzeczy?

--
	Leszek.