Re: SB32 PnP nie do konca PnP?

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 00:59:00 MET

Dnia 24 Nov 1997 13:52:19 GMT, kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl (Kazimierz
Debski) napisał(a):

>Witam,
>
>wtedy karta grafiki przeniosla sie z IRQ9 na IRQ10. Sterownik dysku umieszczony
>na karcie dzwiekowej zglosil konflikt pod win95 ze on tez chodzi na IRQ10 i
>proponowal zmienic w systemie recznie. No i wlasnie recznie tego tez NIE mozna
>zmienic, przynajmniej tak upiera sie WIN95. Czyzby wiec to IRQ10 bylo
>przypisane dla sterownika dysku na SB32 tak na amen?
Wszystko można -- mam tą samą kartę dźwiękową i więcej rzeczy w
komputerze i działa :)))
We właściwościach tego kontrolera (w G95) wyłącz "Użyj ustawień
automatycznych" i później przestaw "Podstawowa konfiguracja 0000" na
".... 000x" jest tam kilka zestawów - powinno działać.
Dowodem na to że działa jest to że mam CD podłączone właśnie przez
kartę :))))))

A może spróbuj zmienić karcie graficznej (w BIOS'ie może być funkcja
"Assign IRQ for VGA"...)