Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 14:18:49 MET

 Na informatyce powinniśmy się uczyć obsługi kompa.
i uczymy sie.... To znaczy moi koledzy, bo ja to potrafie.
I jedynym moi zastrzeżeniem jest to, że program nie przewiduje uczniów o
trochę większych zdolnościach, a jest ich nie mało. Wiadomo,że jak ktos
potrafi obsługiwać Word`a, potrafi też obsługiwać TAG`a, wystarczy
tylko logicznie pomyśleć.

Nie mam pojęcia czego uczycie się w "w szkole średniej w klasie o profilu
INF".A wogóle to jestem ciekaw, napisz co robisz na zajęciach z Informy..
Co do "samodzielnego zgłębiania tematu" zgadzam sie z tobą. Wszystko co
potrafię osiągnąłem sam, podglądając starszych kolegów jak
"rozbebeszają komputery" lub metoda prób i błędów ,bez żadnych
książek. Choc musze sie przyznać że mam parę części na sumieniu ;))).

Postrófka
Kornel Zieliński
corelek_at_polbox.com

Daniel Fenert napisał(a) w artykule <3483050f.8057126_at_news.tpnet.pl>...