Re: caller ID

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 11:56:44 MET

: SS> No to mi powiedz myslicielu i rzeczniku prawny TPSA dlaczego taka
: SS> usluga dziala w GSMach bez przeszkod i nikt jeszcze za to nie siedzi
: SS> ??

: 1). _Siec_ GSM _od_ _powstania_ _posiada_ mozliwosc techniczna realizacji
: uslugi CID, w przeciwienstwie do krajowej sieci telefonii przewodowej.

Podoba mi sie ze nie wiesz co piszesz.
Ostatnio twierdziles ze w LEXie znajdziesz paragraf zakazujacy
uzywania CIDa a teraz mi mowisz co innego.
Poza tym technicznie jest to wykonalne w kazdej sieci.
Nie kazda centrala to obsluzy ale to nie jest problem.
Nie kazda centrala obsluguje uslugi dodatkowe i a jakos ich nikt nie
wylaczyl tylko z tego powodu.

: 2). CID na komurofonie nie umozliwia lokalizacji aparatu, a na komutowanych
: umozliwia..

Ortografia to czarna magia co ? :)
A niby jak mi CID lokalizuje aparat ?
Podaje jego miejsce zainstalowania ?
A moze jak widze CIDa to lapie ksiazke telefoniczna (samej Warszawy
powiedzmy) i szukam strona po stronie tego numeru co sie pokazal ?

Poza tym nie wiem czy wiesz ale telefon GSM mozna namierzyc dokladniej
niz taki zwykly. Nie moze tego oczywiscie zrobic zwykly user ale i
w sieci TPSA zwykly user nie moze dokladnie namierzyc aparatu. Nawet jesli
nie jest on zastrzezony.

: SS> : Czy Twoje rozumienie wolnosci postuluje wytatuowanie na czolach
: SS> przechodniow : numeru ID, bo ktorys z nich _moze_ Cie napasc lub

: SS> No ciebie sie powinno oznakowac.

: Nie musisz sie mnie obawiac. :)))
: Osobnikow prezentujacych podobne Twoim argumenty, oraz poziom i kulture
: dyskusji, staram sie omijac niezwykla starannie. }:(

To moze Ci jeszcze zdjecie wyslac bo mozesz mnie nie rozpoznac.

--
 Slawomir Sidor