Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: cezar_at_cs.net.pl
Data: Thu 27 Nov 1997 - 11:05:28 MET

VTAM!

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:
[...]
> Mogę Cię zapewnić że na I roku SGH na "Informatyce" są dokłądnie takie
> same pytania !
> Tylko że prowadzą to na tyle rozsądni ludzie, co pytają na pierwszych
> zajęciach kto już to wszystko umie i na drugich zajęciach można całość
> zaliczyć i mieć spokuj :)

Bo to powinno znaleźć się w każdym programie kursu "pecetologi
stosowanej". Ja na pierwszych zajęciach zwykle prosiłem, żeby studenci
którzy mają jakie takie pojęcie poszli na piwo nie wracali do egzaminu :)
Dzięki temu grupa zmniejszała się z 20 do 5 osób i mogłem spokojnie
tłumaczyć różnicę pomiędzy "tri" a "tree" ;)

> Po to że jak któregoś pięknego dnia komuś padnie Win, nie musiał wołać
> "specjalisty" który by mu go przeinstalował ;->

Się smiej. Wbrew pozorom wileu użytkowników tzw. "biurowych" dostaje
paniki jaki nagle nie pojawiają się znajome ikonki :) Właśnie dlatego tzw.
on-site user support tyle kosztuje. Dla nich to czarna magia.

> Z tego co pamiętam TAG i QP jednak wymagają poświęcania trochę czasu,
> nie są zbyt intuicyjne ...

No cóż, polska wersja ChiWritera (tzw TAG) jest dość, jak by to
powiedzieć, niezręczny :). Natomiast quatro to porządny kawałek softu, w
końcu powstał zanim Microsyf odessał programistów z Borlanda (tak, tak!).

--
cezar
CYBER Service