Re: Serwis OPTIMUSa

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 11:51:03 MET

jerz_at_art.olsztyn.pl (J3R$3Y) wrote:

>będzie musiał zapłacić 45zł+VAT.
> Naprawdę nie wiem, jak podsumować tę historię, tym bardziej,
>że już było po 16tej, więc firma była zamknięta.
> Polecam pod rozwagę, gdyby ktoœ chciał jakieœ Prestige ready
>for DVD, albo coœ jeszcze.
> PS Czy oni aby na pewno majš prawo żšdać pieniędzy za nie
>zamawianš usługę?

nie maja prawa. przypadkiem nie przynies tej zastepczej. najlepiej
przyjdz z kims silnym i poteznym :))))))))) zarzadaj albo zwrotu naprawionej
klawiatury, albo niech ci wydzadza swistek ze nie oddadza klawiatury,
bo maja bezpodstawne roszczenie.

ps: naprawialnie audio/video tez nie sa lepsze. idzie sie do nich
    by wymienili pasek, a te osly wymieniaja cale bebechy na ....... stare
    i duuuuuuuuzo uzywane. przy okazji rzadaja oplaty za usluge.

ps2: b. dobrze ze wziales klawiature zastepcza :) to niezly as w rekawie
     przed naciagaczami :)))))