Re: caller ID

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 13:37:20 MET

Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl> wrote:

: Nie kazda centrala obsluguje uslugi dodatkowe i a jakos ich nikt nie
: wylaczyl tylko z tego powodu.

Znając TPSA, _jeszcze_ nie wyłączył :(

: A niby jak mi CID lokalizuje aparat ?
: Podaje jego miejsce zainstalowania ?

Jak CID zgłasza 022622xxxx, to istotnie niewiele wiadomo. Ale jak
zgłasza 022617xxxx, to już wiadomo - przynajmniej mi, choć wcale
nie (współ)pracuję w/z TPSA - dużo więcej.

: A moze jak widze CIDa to lapie ksiazke telefoniczna (samej Warszawy
: powiedzmy) i szukam strona po stronie tego numeru co sie pokazal ?

Sama wiadomość, że ktoś dzwoni z Warszawy, może znaczyć bardzo wiele.

: Poza tym nie wiem czy wiesz ale telefon GSM mozna namierzyc dokladniej
: niz taki zwykly.

Dokładniej? Raczej tak samo dokładnie.

--
	Leszek.