Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 17 Nov 1997 - 14:06:42 MET

milosz danielewski wrote:

> [...]
 md> W pececie wystarczy timer odpowiednio przeprogramowac i juz dioda od
 md> stacji nie bedzie gasla wcale ( az do ponownego przeprogramowania,
 md> badz resetu ).

Akurat w przypadku programów do backupu bardzo często czytają one dyskietkę na
okrągło, po to, żeby oszczędzić użytkownikowi naciskania 'any key' po zmianie
dyskietki.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl