Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 16:34:45 MET

At 08:31 97-11-25 +0100, you wrote:
> Ja akurat mam takie szczęście (pech), że akurat ucze sie informy w
>szkole podstawowej na maszynach typu 286 i 386. Oczywiście wiem więcej od

  Przypomne, ze informy mozna sie uczyc na patyczkach albo
  na kartce papieru. Komputer jest potrzebny do uruchamiania
  gotowych programow lub pisania programow w konkretnym jezyku.

>kumpli, może nawet więcej niz nauczycielka. Ale co tu można zrobic na
>takich kompach.

  Wasza wiedza (obawiam sie) jest to pecetologia czyli wedlug
  mojej definicji "zbior oderwanych wiadomosci o kartach muzycznych,
  dyskietkach, pamieciach RAM, dyskach twardych, ustawieniach
  jumperkow na roznego rodzaju sprzecie itd. itp.", ktora to wiedza
  zdezaktualizuje sie i bedzie absolutnie zbedna w ciagu trzech lat.

> Narazie uczymy się obsługiwac Microsoft Office `00 czyli
                     ^^^^^^^^^^
  No widzisz, a ja sie ucze poslugiwac takim czyms w celu wykonania
  jakiegos zadania. Dla mnie taki program to narzedzie.

>edytor TAG. Kompletny syf. Na dodatek mamy wyjątkowa uczolonego na
>mieszanie w kompach dyrektora.
>Raz cos tam sobie pomieszłem i już była afera.

  No a ile czasu musial ktos poswiecic, zeby przywrocic
  stan uzywalnosci tego komputera.?
  Gdybys byl taki dobry jak o sobie myslisz tobys nie namieszal.
  A jesli przypadkiem bys namieszal tobys szybko naprawil.

> Szkoda że nie mozna sie zwalniac z takich lekcji.
>I tu mam pytanko dla bardziej zorientowanych - czy istnieje przepis który
>mówił by o tym że uczen mający wiadomości "wysoko powyżej
>przeciętnej" z danego przedmiotu może być z niego zwolniony???

  Zwolniony to moze byc z WF jesli jest lebiega.
  Inne przedmioty moze zaliczyc w trybie eksternistycznym.
  Dyrektor wraz z nauczycielem przedmiotu (takze z Kuratorium)
  ustalaja jaki egzamin musi delikwent zdac zeby dany przedmiot
  mu zaliczyc.

  A przepisy to niestety w Kuratorium.
  Tam sa doradcy, psycholodzy itp metodysci, prawnicy. Oni decyduja.

--
Romek