Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 17:21:01 MET

Slawomir Marczynski wrote:
> Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
[ciach]
> : takiego faktu kupie sprzet z procesorem intela, a potem ktos to wykorzysta.
> : a dlatego kupie, bo wczesniej nikt mi o tym nie powie, poniewaz
> : tacy ludzie jak ty probuja ukrywac tak istotne informacje.
>
> No wlasnie. Kupowac - czy nie kupowac? Oto jest pytanie... bo tak sie
> sklada, ze np. ja sam bede kupowac i cos sie we mnie buntuje przeciwko
> owemu Pentium... A moze zmusic Intel do - jezeli nie bezplatnej wymiany
> - wyprodukowania Pentiumka bez tej wady (mozna by wtedy za male
> pieniadze i malym wysilkiem usunac ten blad w uzytkowanych juz komputerach)?

no i właśnie np. mój bracholek stwierdził, że kupi AMD a nie Intela. Tyle że
z płytą FIC 2007. Nie dość że taniej, to _ten_ kod go nie zwiesi :) no, tyle
że czasem trochę wolniej

[ciach]

> A tymczasem przydalby sie malutki programik do sprawdzania, czy w
> segmentach kodu programu nie ma owych fatalnych rozkazow i (ale to juz
> marzenie) zmieniajacych je na cos znosnego dla Pentiumka (niechby i "illegal
> instruction" - ale taka "normalna", nie zawieszajaca systemu!)

a wiesz jak by to spowolniło pracę kompa??! To już lepiej kupić szybki
486... Zresztą podobno wystarczy wyłączyć obsługę L2 Cache.

:)))))

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***