OFFTOPIC: Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 17:31:12 MET

milosz danielewski wrote:

> Jak zbudowac b. atomowa, mozesz przeczytac w kazdej knidze do fizyki
> ( lacznie z niezbednymi danymi technicznymi ) - problem polega na tym,
> ze uranu raczej sam w piwnicy nie wzbogacisz.
>
> milosz danielewski
a tu się mylisz :))) szczegółów w podręcznikach nie ma. Wg. tego co
czytałem, wzbogacenie to tylko część problemu. Kwestia 'wstrzelenia' w
odpowiedni sposób wkładu, aby reakcja była taka, jaką _my_ chcemy, to nie
taka prosta sprawa.
ale chyba nieco odbiegamy od tematu :)))

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***