Re: Cdn. Nima CD-roma

Autor: Krzysztof Binkowski (kobus_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 01:01:29 MET

        A u mnie po upgrade BIOSa (plyta Soyo5tF2 HX512c) z TFD1 na TF 0825
po instalacji Windy zmieniaja sie litery cdromow. Na pierwszym
kontrolerze mam HDD WDC1.6 GB i 12X Acer, na drugim mam HDD WDC0.73GB
 i 4X Mitsumi. W Dosie Acer to E: a Mitsumi to F: Po instalu Win95
zmieniaja sie litery CD-romow!!! Co jest do k...!
        Moze ktos wie, co z tym zrobic, zeby nie dokonywac zmian z
Panelu Sterowania/System/Manager Urzadzen, bo potem mam problemy
 z programami w DOS-ie!

kobus_at_friko2.onet.pl