Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Sad Loser (sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 00:34:17 MET

"Finsky" <finsky_at_supermedia.pl> wrote:

> Jeśli możesz (bo za taką rozwałkę to mogą cię zamknąć w
>kazamatach) to napisz czy szanowna pani profesor????!!!!:))))
>jeszcze uczy czegokolwiek. Może prowadzić godziny wychowawcze a nie
>informatykę.
>LUDZIE - pomyślcie co to będzie jak informatyki będą uczyć takie
>oszołomy. Na szczęście znajdą się ludzie uczący się samemu (tajne
>komplety:)) którzy będą trochę rozumieli ten temat .

Niestety czytam tu od b. niedawna :) (tu witam wszystkich), ale
dolaczyc sie chyba moge: w podstawowce mojej siostry, w osmej klasie,
babka uczy dzieciaki LOGO, komend DOSowskich i Tag'a.... :-/
Tak, tego pamietnego LOGO z zolwikiem :P

Zeszyt siostry wyglada tak:
LT 90 FD 40 Repeat 4[LT 90 FD 80] RT 120 Repeat 3[FD 80 RT 120]...
dir a:
F5, strzalka w dol, F7, Enter

Sad Loser

------