Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 01:05:53 MET

Sad Loser wrote:

> Niestety czytam tu od b. niedawna :) (tu witam wszystkich), ale
> dolaczyc sie chyba moge: w podstawowce mojej siostry, w osmej klasie,
> babka uczy dzieciaki LOGO, komend DOSowskich i Tag'a.... :-/
> Tak, tego pamietnego LOGO z zolwikiem :P
>
> Zeszyt siostry wyglada tak:
> LT 90 FD 40 Repeat 4[LT 90 FD 80] RT 120 Repeat 3[FD 80 RT 120]...
> dir a:
> F5, strzalka w dol, F7, Enter
>
> Sad Loser

wy się kurna dziwicie??? A kto normalny i dobry w fachu pójdzie pracować za
takie pieniądze???? :))) Tam trafiają najsłabsi, którzy nie utrzymają się
jako informatycy w normalnej firmie. To uczą. Uczą biedne dzieci głupot. Mój
bracholek też nie wiedział, czy śmiać się czy płakać, gdy pani od
informatyki opowiadała o tym, że na świecie mamy komputery: 386, 486 i
Pentium. KROPKA. innych nie ma. (aby było śmieszniej, w salce obok stały
Mac'i). Myszki mają 2 przyciski. Z czego w praktyce wykorzystujemy tylko
jeden. Systemy operacyjne: DOS i windows. Uczyła turbo pascala. Pożal się
boże. Dobrze że z drugim bracholkiem troszkę go poduczyliśmy, bo pani się
trochę wszystko merdało. A jak pewnego razu ten drugi brat zrobił jej
przysługę i napisał autoexec.bat i config.sys (bo oczywiście były domyślne),
to okazało się, niechcący skasowała i stwierdziła, że to przecież i tak do
niczego nie potrzebne...
ehhhhh...

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***