Dlaczego nie ma dostepu do Sieci przez kablowki?

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 00:51:19 MET

Od dawna już przedstawiciele sieci kablowych zapowiadali, że będą
udostępniać dostęp do Internetu przez swe łącza. Na zapowiedziach się
skończyło, bo nawet jeżeli gdzieś taką możliwość udostępniono, to na
zasadzie wyjątku - ja przynajmniej o działającym obecnie w Polsce
dostępie do Sieci dla abonentów kablówek nie słyszałem.
Podobno technologia kablowa pozwala na taki dostęp. Klientów firmy
takie miałyby multum, jak sądzę. Dlaczego więc ciągle słyszymy tylko
obietnice? Czy ktoś wiedzący coś więcej na ten temat zechciałby
podzielić się tą wiedzą?

Pozdrawiam
Jacek Sitowski