Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 18:43:00 MET

On Sat, 15 Nov 1997 23:34:17 GMT, sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com (Sad Loser)
wrote:

>Niestety czytam tu od b. niedawna :) (tu witam wszystkich), ale
>dolaczyc sie chyba moge: w podstawowce mojej siostry, w osmej klasie,
>babka uczy dzieciaki LOGO, komend DOSowskich i Tag'a.... :-/
>Tak, tego pamietnego LOGO z zolwikiem :P
>
>Zeszyt siostry wyglada tak:
>LT 90 FD 40 Repeat 4[LT 90 FD 80] RT 120 Repeat 3[FD 80 RT 120]...
>dir a:
>F5, strzalka w dol, F7, Enter

Bedziecie sie smiali ale u nas NA UCZELNI
wykladaja LOGO i sa z tego cwiczenia.
U nas na uczelni ksztalci sie nauczycieli,
w ministerialnym programie jest LOGO
wiec niby dlaczego nie maja uczyc tego w szkole?

Tak a propos: nie mozna wszystkiego zwalac na nauczycieli.
Nauczyciel w panstwowej szkole MUSI uczyc tego co jest w programie
bo inaczej moze miec spore klopoty. Chyba ze przepchnie
przez ministerstwo swoj program autorski.
Do wyboru nauczyciel ma tylko FORME prowadzenia zajec
a nie tematyke.

JaKo