Linux a cechy narodowe [bylo Bill Gates]

Autor: Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 08 Nov 1997 - 15:17:41 MET

On 1997-11-06 lewando said:
>reguly smieci zwyciezaja. Dlaczego? Polecam ksiazke Mike Thompsona
>"Civilization of Garbage" albo artykul Gabriela "Worse is Better"

Cos w tym jest :-))? Popatrz na teorie o "good-enough"

>Tak na marginesie, a co mam robic jak sie Linux zacznie walic?
>Browsowac Weba? Wolne zarty...

To powiedz mi co mam robic jak AIX zacznie sie walic?
Jestem neptek i do RS/6000 mam dokumentacje a do AIX'a
zlamanej kartki. Czy mam sie przebijac godzinami czytajac
"man'y" i kombinujac wlasciwy syntax?
Support jest taki, ze 2 ludzi 3 godziny konfigurowalo
trzeci port COM jako wejscie dla terminala przez modem?
Powazniejsza operacja (konfiguracja karty multiportowej)
zajmuje mi w Multiuser DOS 7 okolo 5 minut i podejrzewam
ze gdybym mial dokumentacje do AIX'a to konfiguracja owego
COM3 zajelaby mi sporo mniej czasu.
Dokumentacja jest potrzebna bo nie sposob wszystkiego
sie uczyc na pamiec tak wiec rozumiem Twoje obiekcje
przed zastosowaniem systemu bez dokumentacji (drukowanej)
choc moze i do Linux'a mozna sobie taka wydrukowac?
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;36;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive