Dokumentacja do PC [bylo: Linux a cechy narodowe]

Autor: Jacek Pliszka (pliszka_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 18:14:11 MET

On 8 Nov 1997 Chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

> Dokumentacja jest potrzebna bo nie sposob wszystkiego
> sie uczyc na pamiec tak wiec rozumiem Twoje obiekcje
> przed zastosowaniem systemu bez dokumentacji (drukowanej)
> choc moze i do Linux'a mozna sobie taka wydrukowac?

Hi, hi, na moj gust ta pod Linuxem jest niezla: man, info, HOWTO, FAQ i
latwo ja sobie wydrukowac. No i jest jej duuuuzo wiecej (w cenie systemu
:-) ). A sprobujcie na takiej ksiazkowej zrobic: grep "partition|drive".
:-) Jesli chodzi o Inet to bije na glowe wszystkie ksiazki o Windows 95
jakie widzialem. Sprobujcie sie dowiedziec cos o
IP-{tunelling|masquerading|forwarding}. Albo o programowaniu portow
szeregowych. Do kazdego takiego duperela musisz kupowac oddzielna ksiazke
"Sekrety Windows ...", z czego 95% to juz masz w innej. A tu masz
IO-Programming-HOWTO z przykladami, pare stron, ale dokladnie to co
potrzeba. Za darmo.

Pozdrawiam,

Jacek Pliszka

E-mail: pliszka_at_fuw.edu.pl http://www.fuw.edu.pl/~pliszka/