Re: Linux a cechy narodowe [bylo Bill Gates]

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 02:35:34 MET

Chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

>Cos w tym jest :-))? Popatrz na teorie o "good-enough"

>To powiedz mi co mam robic jak AIX zacznie sie walic?
>Jestem neptek i do RS/6000 mam dokumentacje a do AIX'a
>zlamanej kartki. Czy mam sie przebijac godzinami czytajac
>"man'y" i kombinujac wlasciwy syntax?

Mozna:

1. Nabyc manuale od firmy IBM
2. Nabyc odpowiednie ksiazki. Jakie? Wystarczy polsc na www.amazon.com
i zrobic przeszukowanie pod haslem "AIX".

>Support jest taki, ze 2 ludzi 3 godziny konfigurowalo
>trzeci port COM jako wejscie dla terminala przez modem?

Support czyj? Czy tych 2 ludzi bylo z IBM?... Tak na marginesie,
rzeczywiscie support IBM jest taki sobie, a AIX to badziewie...

>Dokumentacja jest potrzebna bo nie sposob wszystkiego
>sie uczyc na pamiec tak wiec rozumiem Twoje obiekcje
>przed zastosowaniem systemu bez dokumentacji (drukowanej)
>choc moze i do Linux'a mozna sobie taka wydrukowac?

Zalezy co rozumiec przed "dokumentacje". Praktycznie wszystko
interesujace mozna po prostu kupic w ksiegarni (w szczegolnosci
ksiazke "Linux Man-Pages" ktora zawiera jakes 75% potrzebnych rzeczy).
Do tego jest pare tuzinow innych ksiazek od UNIXA, zwlaszcza
wydawanych przez firme O'Reily. Polecam "System Administrator Giude"
ktora ma spora czesc o konfigurowaniu AIXa. Uzywalem jej se skutkiem
przy konfiguracji kernela. Jest tez czesc o Linuxie, HP itd. Zobacz
www.ora.com.

A.L.