Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 14:17:37 MET

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>odpowiedz na to jest cholernie prosta
>to sprawa dupochronu a nie zalet technicznych
>jak sie postawi HP-UX, AIX czy wNT
>i cos pada
>zwala sie wine na Hewlett-Packard, IBM, Microsoft
>natomiast jak odwazny fachowiec postawi Linuxa
>ktory nie ustepuje znanym Unixom a znacznie przewyzsza wNT
>(w praktycznie wszystkich zastosowaniach)
>to co bedzie mial na swoja obrone jesli cos zacznie sie walic?

Inne powiedzonko: "Smietniki pelne sa perfekcyjnych produktow". Z
reguly smieci zwyciezaja. Dlaczego? Polecam ksiazke Mike Thompsona
"Civilization of Garbage" albo artykul Gabriela "Worse is Better"
(jakis czas temu w CACM). Natomiast problem z Linuzem to problem
supportu i narzedzi, oraz supportu tychze. Jak na Linuxie pojawi sie
chodzace (i supportowane) VisualAge to natychmiast pwaznie rozpatrze
jego kandydature. Oraz kilka innych produktow.

Tak na marginesie, a co mam robic jak sie Linux zacznie walic?
Browsowac Weba? Wolne zarty...

>To nie gdzie indziej ale wlasnie w srodowisku amerykanskich
>informatykow funkcjonuje cytowane mi przez nich wielokrotnie
>powiedzonko: "za wybor IBM'a nikt jeszcze z pracy nie wylecial"

Znam osobiscie facia ktory to powiedzial i 15 minut pozniej juz nie
pracowal.

>dzis pewnie (bo powiedzonko ma juz dlugo brode)
>nalezaloby je zmienic na "za wybor M$..."

>p.s. aby wybrac Linuxa trzeba byc poprostu facetem z jajami
>a ze amerykancom brakuje jaj, to swietnie widac po postingach
>Twoich i innych amerykanskich polonusow na tej liscie -
>zawsze po najmniejszej linii oporu,
>z pieniadzem na czele listy priorytetow.

Grego, jestes po prostu jak dziecko wychwalajace swoja ulubiona
zabawke... Ale nie przejmuj sie, tacy tez sa na swiecie potrzebni...

A.L.