Potepiam programistow peceta!

Autor: Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 08 Nov 1997 - 15:18:09 MET

On 1997-11-06 lis said:
>Chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:
>: np.: w Wolominie pracujac pod Multiuser DOS 7.
>: Jest to totalne marnowanie mocy obliczeniowej ...

>Stachu - ja rozumiem ze to jest marnowanie mocy, i starczylo by
>486/66, ale powiedz mi gdzie moge kupic pare sztuk 486/66 do firmy,
>z faktura, z gwarancja choc na rok, itp.
>I powiedz jeszcze ile to kosztuje :-)

Sprawa jest prosta, jesli oprogramowanie, ktorego
sie bedzie uzywac w firmie (hurtownia,przychodnia itp)
jest pod DOS to kupujemy jeden HOST porzadnie wyposazony
z karta multiportowa i do tego terminale znakowe.
Z takiego terminala wlasnie pisze (Sherwood ST7000) a poniewz
mam tylko jeden :-))) to na HOST'cie mozna grac w DOOM'a (VGA)
na terminalu czytac poczte i na Phantom odbierac fax'y
jednoczesnie na maszynce 486DX33 8MB RAM.
W wielu firmach taka maszyna "jest za slaba na stacje do sieci
NetWare" a jakbys posluchal mojej merytorycznej zwierzchnosci
to peknac mozna. Prawie wszystko nadaje sie do ZKC ... :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;34;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive