Re: Linux a cechy narodowe [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Slawek (sd000001_at_polbox.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 03:19:29 MET

Gregorio Kus wrote in message <199711060132.CAA07530_at_malcolm.rmnet.it>...

>odpowiedz na to jest cholernie prosta
>to sprawa dupochronu a nie zalet technicznych
>jak sie postawi HP-UX, AIX czy wNT
>i cos pada
>zwala sie wine na Hewlett-Packard, IBM, Microsoft
>natomiast jak odwazny fachowiec postawi Linuxa
>ktory nie ustepuje znanym Unixom a znacznie przewyzsza wNT
>(w praktycznie wszystkich zastosowaniach)
>to co bedzie mial na swoja obrone jesli cos zacznie sie walic?

Tlumaczac na to jakis logiczny ciag znaczen uzywanie LINUXA
jest niebezpieczne ze wgledu na brak supportu.
No i fakt e jak fachowiec zlamie kark na nartach to trudniej znalec
drugiego do LINUXa a latwo do NT.
No i te powazne software dla NT jest juz w milionach.
(BTW SGI przechodzi na NT)

>To nie gdzie indziej ale wlasnie w srodowisku amerykanskich
>informatykow funkcjonuje cytowane mi przez nich wielokrotnie
>powiedzonko: "za wybor IBM'a nikt jeszcze z pracy nie wylecial"

Coz produkty standardowe tradycyjnie przynosza najmniej zmartwien.
Jak najmniej wynalazkow jak najwiecej standardow.
To wiadomo do lat.
Co ja ci bede tlumaczyl, prawda?

>p.s. aby wybrac Linuxa trzeba byc poprostu facetem z jajami
>a ze amerykancom brakuje jaj, to swietnie widac po postingach
>Twoich i innych amerykanskich polonusow na tej liscie -
>zawsze po najmniejszej linii oporu,
>z pieniadzem na czele listy priorytetow.

Widzisz jaja sa potzrebne jak sie spotyka z kobieta.
Do biznesu potrzebna jest glowa i... zero emocji.
I czy to dobrze dziala?
Sam wiesz ze tak.
Nikt nie narzeka na gospodarke w USA:)))

>to tyle kazania na dzisiaj

Dziekuje Grego.
Zwykle piszesz bardzo z sensem, jesli chodzi o poglady polityczne
stoimy bardzo blisko szkoda ze nie jestem informatykiem...
Moze bym Ciebie zrozumial.

slawek